Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Bara en dryg timme från Stockholm ligger denna pärla. Ett fantastiskt vackert slott med en lugn och rogivande miljö. En enastående personal som är otroligt tillmötesgående och hjälpsam. Man känner sig väldigt välkommen.
Lägg därtill en gourmet 3-rätters middag med högsta klass och välstädat och fräscht i varenda vrå.
Här finnas allt man kan önska och lite till. Det avslutande doppet i havet innan hemfärd var magiskt.
Engsholms slott rekommenderar vi varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 883gunillat
Omdömet skrevs 5 december 2019

Mycket bra konferensanläggning. Personligt och hemtrevligt och mysiga lokaler i ”jaktslotts-stil”. Genomtänkta detaljer ifråga om boendet och väldigt god mat och service. Rekommenderar å det varmaste!

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack marianilsson10
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Tack för ditt fina omdöme! Det ger oss alltid extra energi och glädje när våra gäster gillar det vi gör. Hoppas vi får se dig igen Hemma på Slottet! Välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 december 2019

Vackert, mysig atmosfär, god mat, fina lokaler, sköna sängar. Bra servicen och fina konferensutrymmen. Bra gemensamhetsutrymmen. Sovrummen stora och smakfullt inredda, tyvärr med heltäckningsmatta och utan TV. Välstädat överallt.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack LillyS349

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss alltid. :-) Nästa gång du kommer får du säga till om att du vill ha ett rum med trägolv, då vi har sådana också. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 november 2019

Håller och deltar i minst 30 konferenser om året, runt om i landet. Men slottet är favoriten. Hemtrevligt, mysigt och helt underbar vistelse. God mat, sköna sängar och extremt trevlig och tillmötesgående personal. Personalen ger liv åt slottet och får en att känna sig välkommen. Bra tekniska lösningar och rum gör att alla konferenser känns avslappnande samtidigt som kreativiteten flödar. Rekommenderas värmt.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack NatasaS111111
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Tack för dina fina ord! Det värmer och ger oss alla ny och mer energi Hemma på Slottet! Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Återigen på Engsholm. Som alltid fantastiskt mottagande, omtanke och omsorg. Till det unika lokaler och teknik som fungerar. Vacker miljö som får dig att må bra. Maten är ett eget kapitel, jag har aldrig blivit besviken, tvärtom, många riktigt unik matupplevelsen här på Engsholm. God mat kombinerat med utmärk service är oslagbart. Jag hoppas jag får möjlighet att komma åter många gånger framgent.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Jornving
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Tack för dina fina ord! De värmer verkligen i allas våra hjärtan, och självklart hoppas vi snart få se dig igen! Du är alltid så välkommen Hemma på Slottet!