Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 5 december 2019

Vackert, mysig atmosfär, god mat, fina lokaler, sköna sängar. Bra servicen och fina konferensutrymmen. Bra gemensamhetsutrymmen. Sovrummen stora och smakfullt inredda, tyvärr med heltäckningsmatta och utan TV. Välstädat överallt.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack LillyS349
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss alltid. :-) Nästa gång du kommer får du säga till om att du vill ha ett rum med trägolv, då vi har sådana också. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 november 2019

Håller och deltar i minst 30 konferenser om året, runt om i landet. Men slottet är favoriten. Hemtrevligt, mysigt och helt underbar vistelse. God mat, sköna sängar och extremt trevlig och tillmötesgående personal. Personalen ger liv åt slottet och får en att känna sig välkommen. Bra tekniska lösningar och rum gör att alla konferenser känns avslappnande samtidigt som kreativiteten flödar. Rekommenderas värmt.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack NatasaS111111
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Tack för dina fina ord! Det värmer och ger oss alla ny och mer energi Hemma på Slottet! Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Återigen på Engsholm. Som alltid fantastiskt mottagande, omtanke och omsorg. Till det unika lokaler och teknik som fungerar. Vacker miljö som får dig att må bra. Maten är ett eget kapitel, jag har aldrig blivit besviken, tvärtom, många riktigt unik matupplevelsen här på Engsholm. God mat kombinerat med utmärk service är oslagbart. Jag hoppas jag får möjlighet att komma åter många gånger framgent.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Jornving
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Tack för dina fina ord! De värmer verkligen i allas våra hjärtan, och självklart hoppas vi snart få se dig igen! Du är alltid så välkommen Hemma på Slottet!

Omdömet skrevs 4 oktober 2019

Mycket trevligt hotell med allt man behöver, bastu i fantastiskt läge, bra konferensrum och god mat i fantastiskt trevlig sekelskiftes miljö, man känner sig omhändertagen av mycket trevlig personal, rekommenderas varmt.

Rumstips: Alla rum är bra, mycket tyst miljö, bara natur
Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack Ulf_Carlsson
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2019

Tack för ditt fina omdöme. Vi är så glada att du hade en bra och trevlig upplevelse Hemma på Slottet och önskar dig självklart välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 september 2019

Fantastisk miljö med ett välbevarat slott med många inbjudande välmöblerade vackra rum. Maten och personalen var ett extra plus samt det sköna morgondoppet i det fortfarande varma havet.
Ett utmärkt ställe för en konferens med jobbet eller som utflyktsmål för släkt och vänner.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Annette E
325kerstinj, Ägare på Engsholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2019

Tack för ditt fina omdöme Annette! Vad roligt att du trivdes hos oss Hemma på Slottet. Hoppas vi får se dig som gäst igen!