“Semester”

Skansholmens Sjökrog
Rankad som nr 2 av 3 Restauranger i Mörkö

Måste säga att tjejerna i serveringen och i kassan är grymma, trevliga och vet vad service är. Inget är omöjligt. Burgarna var okej men räksmörgåsen borde räkorna bytas ut till färska räkor, inte några frysta dallriga små.. samt byt ut brödet i botten. Men som jag skrev i början, tjejerna gjorde ett grymt bra jobb och jätte trevliga.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 125jeanettee

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Ska ni äta här på Bistron, välj inte ribs.
Dom är samma som man köper på Coop i vacuumförpackning och värmer i ugnen. Majsen som serveras i en kopp bredvid är gjord av majs som är sötad, har en industriell smak. Cole slaw är bara majonnäs. Pommes var ok.

Väl tilltagen portion, men vad hjälper det när maten är usel.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Mats K
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Trist att konstatera att Bistron tappat det, för den var kanon tidigare. Med dagens priser måste man kunna leverera hamburgare där bröder inte är bränt och därmed oätbart. Tyvärr var den högt prissatta skagenröra likaledes usel, med en konstig bismak (gammal?). Inga enstaka missar heller, för bordet hade dubbletter av allting, men samma utfall.

Synd på ett tidigare vettigt ställer. Vart gick det snett?

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack 721joke
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Bistro Burgaren!!!! Både burgaren och pommes friten höll världsklass. Skagenröran smakade också bra.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack MatsJ809
Omdömet skrevs 24 juni 2020

Vi börjar med det positiva; utsikten är fin. Själva veganska burgaren med var dock en besvikelse. Ingen smak i burgaren, brödet på McDonald's är godare och tillbehöret var varken snygg eller välkryddat. Jag hade önskat mig lite mer tilltalande arrangemang och snyggare tallrikar; lite rödlök, guacamole var en bra idé men någon majonnäs hade inte heller varit fel. Sammanlagt tyvärr inget bra betyg idag. Jag hoppas att ni tar till er detta och fixar något gott till nästa gång jag har vägarna förbi

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack christophersH5342HE

Resenärer som tittade på Skansholmens Sjökrog tittade också på

Besökt Skansholmens Sjökrog? Berätta vad du tyckte!