“Bistro Burgaren!!!”

Skansholmens Sjökrog
Rankad som nr 3 av 3 Restauranger i Mörkö
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Bistro Burgaren!!!! Både burgaren och pommes friten höll världsklass. Skagenröran smakade också bra.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack MatsJ809

Omdömet skrevs 24 juni 2020

Vi börjar med det positiva; utsikten är fin. Själva veganska burgaren med var dock en besvikelse. Ingen smak i burgaren, brödet på McDonald's är godare och tillbehöret var varken snygg eller välkryddat. Jag hade önskat mig lite mer tilltalande arrangemang och snyggare tallrikar; lite rödlök, guacamole var en bra idé men någon majonnäs hade inte heller varit fel. Sammanlagt tyvärr inget bra betyg idag. Jag hoppas att ni tar till er detta och fixar något gott till nästa gång jag har vägarna förbi

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack christophersH5342HE
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Vi var där hela familjen och käkade glassbuffe. Blir rätt dyrt, men kul koncept.
Fanns inte så många sorter ändå, tyckte jag. Men väldigt mycket roliga tillbehör, är väl det som gör det lite dyrt - man tar ju allt, väger och betalar därefter.
30;-/hg
Landade väl på 300;- ca för tre vuxna och en 4a åring och då tog vi kanske 2-3 kulor var.
Väldigt stora tallrikar och dåligt med plats att ställa ifrån sig när man skulle ösa på grejer.
Lite tafatt personal, men kan ju vara så i semestertider.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Tiillaan
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Stannade till här och ett par av oss beställde Toast Skagen som var fräsch och god med snyggt upplägg. Ska dock vara löjrom, inte caviar....

Revbenen var bra kryddade och väldigt möra och fina. Snyggt upplägg även här.

Smart med paviljonger så man kan göra ett besök oavsett väder.
Såg att de även hade kvällsevenemang med trevliga musiker.

Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack annalP4596UH
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Massa smaker, massa tillbehör, trevlig personal och (en fin sommardag som denna) väldigt trevlig uteplats där du kan njuta av glass och utsikt.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 191mattiasg

Resenärer som tittade på Skansholmens Sjökrog tittade också på

Besökt Skansholmens Sjökrog? Berätta vad du tyckte!