“Glassbuffen. ”

Skansholmens Sjökrog
Rankad som nr 2 av 3 Restauranger i Mörkö
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Vi var där hela familjen och käkade glassbuffe. Blir rätt dyrt, men kul koncept.
Fanns inte så många sorter ändå, tyckte jag. Men väldigt mycket roliga tillbehör, är väl det som gör det lite dyrt - man tar ju allt, väger och betalar därefter.
30;-/hg
Landade väl på 300;- ca för tre vuxna och en 4a åring och då tog vi kanske 2-3 kulor var.
Väldigt stora tallrikar och dåligt med plats att ställa ifrån sig när man skulle ösa på grejer.
Lite tafatt personal, men kan ju vara så i semestertider.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Tiillaan

Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Stannade till här och ett par av oss beställde Toast Skagen som var fräsch och god med snyggt upplägg. Ska dock vara löjrom, inte caviar....

Revbenen var bra kryddade och väldigt möra och fina. Snyggt upplägg även här.

Smart med paviljonger så man kan göra ett besök oavsett väder.
Såg att de även hade kvällsevenemang med trevliga musiker.

Väl värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack annalP4596UH
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Massa smaker, massa tillbehör, trevlig personal och (en fin sommardag som denna) väldigt trevlig uteplats där du kan njuta av glass och utsikt.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 191mattiasg
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Besökte ställt i somras då Rigfors var där och spelade, dyrt, tråkig mat och dålig service, kändes som de tar på sig för stort arrangemang och inte kan hålla ihop det, inte värt pengarna.

Datum för besöket: juli 2018
Tack GizmoTrosa
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Familjemiddag med stor besvikelse. Torr strömming och potatismos som verkade ha stått på vänt en tid. Kött och fisk-rätter som inte på långa vägar varken motsvarade våra förväntningar eller prisnivå. Torrt och osmakligt. Lååång väntan på maten. Olika rätter serverades vid olika tider så att en gemensam måltid var omöjlig. Servitriser som försökte göra sitt bästa men mest fick be om ursäkt. Från att ha varit en trevlig sommartradition med familj och god mat på Mörkö söker vi nu tyvärr andra alternativ. Vad har hänt med köket??

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack SusanneB5662

Resenärer som tittade på Skansholmens Sjökrog tittade också på

Besökt Skansholmens Sjökrog? Berätta vad du tyckte!