“Fint läge på bistron inget klipp med mat”

Skansholmens Sjökrog
Rankad som nr 3 av 3 Restauranger i Mörkö
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Jätteskönt att sitta under tälten i sköna stolar med fin utsikt åt båda hållen över hamn och båtar. Vi åt fish and chips. Bra fisk men tråkig pommes. Inte en enda grönsak tyvärr. En tomatsallad hade passat bra såhär års.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mariaaN1936MF

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt lunch på bistron. Fick vänta ca 40 minuter på räksmörgås och hamburgare. Visade sig att de hade problem med gasolen men då kunde de ha informerat om det. Vattnet stod i solen. Slapp service. Räkmackan var helt ok men inte värd 189 kr.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Jeanette B
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Åt fish & chips. Fisken ok men tråkig svampig pommes frites. Det var 30 grader varmt och Bistron serverade brunch utomhus i solen... där stod även vatten och glas. Servicekänsla saknades hos personalen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack mariazC4446ZW
Omdömet skrevs 9 juni 2018 från mobil enhet

Seriöst 189 kr för en grillspett med pommes köttet var segt och tuggad på av ngn gäst innan snålt m bra o tillbehör m en löjligt liten bea o tzatziki så besviken

Datum för besöket: juni 2018
2  Tack DeLaKautto
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

På Mörkös nordligaste punkt finns denna supermysiga krogen. Skärgårdsmat i generösa portioner och väldigt trevlig service. Till detta solsken och så blir det perfekt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Evamkh

Resenärer som tittade på Skansholmens Sjökrog tittade också på

Besökt Skansholmens Sjökrog? Berätta vad du tyckte!