“Litet, mysigt och personligt pensionat”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
50 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Litet, mysigt och personligt pensionat”
Omdömet skrevs 17 augusti 2019 för en vistelse i juli 2019

Vi hyrde ett mysigt rum mot kanalen och blev väl bemötta av värdparet. En jättefin väl genomtänkt frukost serverades, ganska mycket att välja på trots litenheten. Kan väl rekommenderas för några dagars vistelse på underbara Väddö.

Datum för vistelsen: juli 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 17 2019
Jätteroligt att ni trivdes hos oss. Varmt välkomna tillbaka till Pensionat Kanalvillan!

Med vänlig hälsning,
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Usk”
Omdömet skrevs 29 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Mycket trevligt boende m fint rum m utsikt över Väddö kanal och underbara sängar välskött nytt och fräscht och ett mycket gott bemötande från båda värdarna och även från 2 underbara katter.Frukost precis lagom.Vi kommer gärna åter till erat finna pensionat.

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 17 2019
Tusen tack för er visit hos oss och varmt välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Camilla & Jimmy
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera