“Usk”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Usk”
Omdömet skrevs 29 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Mycket trevligt boende m fint rum m utsikt över Väddö kanal och underbara sängar välskött nytt och fräscht och ett mycket gott bemötande från båda värdarna och även från 2 underbara katter.Frukost precis lagom.Vi kommer gärna åter till erat finna pensionat.

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 17 2019
Tusen tack för er visit hos oss och varmt välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Camilla & Jimmy
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera