“Dålig service och dyrt, vi stannar inte igen”
Omdöme om Göstas Konditori

Göstas Konditori
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Smålandsstenar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi brukar stanna för att fika på detta ställe på genomresa. Tyvärr inte mer
1 bara en person som jobbar på den tid det egentligen behövs 2 eller 3
Lång väntetid
2 när vi kom fram frågade om det fanns ostfralla. Nej slut,inget alternativ eller nåt. Otrevligt svar utan service
3 totalt för en takeaway fika 133 kr, utan läsk till dottern. Stockholmspriser i Smålandsstenar
Toaletten är också mycket ofräsch

Datum för besöket: februari 2020
Tack Q5633DZmariab

Omdömet skrevs 30 november 2019

Besviken över att inte hunden fick följa med in och fika. På genom resa och -1 grad ute. För kallt för en hund att sitta ute eller i bilen att vänta. En van fika hund som sitter still och varken låter eller stör! Besviken! Tror att det förlorar de mycket kunder på! Rekommenderas därför inte!

Datum för besöket: november 2019
Tack Magsu26
Omdömet skrevs 4 september 2019

En torr rabarberbulle och en god kopp kaffe blev det på Göstas. Roliga år jultallrikar serverades godsakerna på. Det var annorlunda och skoj.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack wcdagg
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Känns som tiden stannat på detta lilla fik från 50 talet.
Sällskapet åt räkmackor och tonfisksmörgås, alla var jätte nöjda.
Pris 95 kronor för räksmörgåsen men 89 kr om du tog med. Fullt med kakor och smarriga bakelser fanns det att välja på.
Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 663ceciliae
Omdömet skrevs 21 mars 2019

kanon men semelbullen lite torr. Kaffemaskinen var nog trasig men kaffe med mjölk var gott. Gott om plats och det fanns både bakelser, kakor, bullar och kransar att välja bland.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Peter A

Resenärer som tittade på Göstas Konditori tittade också på

Smålandsstenar, Jönköpings län
Smålandsstenar, Jönköpings län

Besökt Göstas Konditori? Berätta vad du tyckte!