“God mat och trevlig personal”

Trummenäs Golfrestaurang
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Ramdala
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Husmanskost och mycket goda pizzor! Fin uteservering med utsikt över golfbanan. Trevlig och serviceinriktad personal.

Datum för besöket: juli 2016
Tack MrsW76

Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

En mycket bra golfrestaurang med en välsorterad meny.
Möjlighet till uteservering vid den vackra golfbanan.
Trevlig och serviceinriktad personal. Dagens lunch eller
ala carte till bra kvalité och god smak.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack leifreidar
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Otroligt fina pizzor och även de andra rätterna var uppskattade. Tunn fin pizzabotten med ljuvlig ugnssmak. Perfekt storlek och bra råvaror. Två kalla IPA till det och kvällen var gjord. Utsikt över golfbanan gjorde oss sugna på en runda. Mycket trevlig personal dessutom som ger extra plus!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack paerikss
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Enkel miljö där kunden ser köket och matlagningen. Närkontakt med trevlig personal, som älskar sina kunder. Fin utsikt över golfbanan med gott om sittplatser såväl inne som ute. För dagen traditionell torsk lika god som jag förväntade mig. Inga problem att få in en extraskål med remouladsås. En atmosfär som luktar trivsel.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt läge med utsikt över golfbanan. Mycket god pizza, ffa Calzonen, supertunn deg och perfekt ost. Trevlig, glad och servicevänlig personal!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 621malinj

Resenärer som tittade på Trummenäs Golfrestaurang tittade också på

Ramdala, Blekinge län

Besökt Trummenäs Golfrestaurang? Berätta vad du tyckte!