“Superpizzor med vacker utsikt”

Trummenäs Golfrestaurang
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Ramdala
Omdömet skrevs 2 augusti 2016 från mobil enhet

Otroligt fina pizzor och även de andra rätterna var uppskattade. Tunn fin pizzabotten med ljuvlig ugnssmak. Perfekt storlek och bra råvaror. Två kalla IPA till det och kvällen var gjord. Utsikt över golfbanan gjorde oss sugna på en runda. Mycket trevlig personal dessutom som ger extra plus!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack paerikss

Omdömet skrevs 1 juli 2016

Enkel miljö där kunden ser köket och matlagningen. Närkontakt med trevlig personal, som älskar sina kunder. Fin utsikt över golfbanan med gott om sittplatser såväl inne som ute. För dagen traditionell torsk lika god som jag förväntade mig. Inga problem att få in en extraskål med remouladsås. En atmosfär som luktar trivsel.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt läge med utsikt över golfbanan. Mycket god pizza, ffa Calzonen, supertunn deg och perfekt ost. Trevlig, glad och servicevänlig personal!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 621malinj
Omdömet skrevs 22 maj 2015 från mobil enhet

Va inte så jättehungrig så jag tog bara en liten baguette istället för varm mat. Det ångrar jag inte för det var en riktigt god och saftig sådan!

Tack antonh918
Omdömet skrevs 20 augusti 2014

Restaurangen har lunch vardagar och även helgdagar. Se menyn på www.http://www.trummenasgk.se/se/restaurang.'
Mat eller dagens rätt serveras. Vid dagens rätt finns även en enkel salladsbuffé, bröd och dryck.

Vid mitt besök blev det dagens rätt med fläskkarré, som smakade gott. Inredningen är enkel men praktisk. Det går även vid fina dagar att sitta utomhus med fin utsikt mot golfbanan. Bra pris för lunchen.

Datum för besöket: juni 2014
    • Atmosfär
Tack servtoyou

Resenärer som tittade på Trummenäs Golfrestaurang tittade också på

Ramdala, Blekinge län

Besökt Trummenäs Golfrestaurang? Berätta vad du tyckte!