Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mölndal, Sverige
1 omdöme
“Naturen och miljön!”
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 för en vistelse i juli 2021

Positivt: Fantastisk natur med badmöjligheter överallt. Slinga som börjar precis utanför huset för promenad/löpning.

Negativt: Underbemannad reception hela veckan trots mitt i högsäsong. Försökte ringa flera gånger under veckan utan svar, gick dit och var alltid lång kö. Detta eftersom man har kiosk, incheckning, glass, minigolf och campingfrågor i samma kö där det oftast jobbade 1 person. Aldrig varit med om på camping om en sådan lösning.

Halva stugan var för café som jag aldrig såg en person som använde. Bättre göra om så campingen har en disk och kiosk/minigolf har en disk för snabbare hantering och i slutändan ökad försäljning. För vi skippade köpa glass och annat i kiosken pga kön som var varje gång.

Stugan motsvarade förväntningar på bilderna men de är slitna som andra skrivit. Dock spenderar man inte mycket tid inne så gjorde oss inte så mycket.

Datum för vistelsen: juli 2021
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera