“Supergoda våfflor och fina pelargonier”
Omdöme om Fladergarden

Fladergarden
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Vinslöv
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Först besökte vi Pelargonhuset. Många olika sorters pelargonier att köpa. Vettiga priser. Kunnig o trevlig personal. Sen fikade vi på deras kaffestuga. Supergoda våfflor med grädde och flädergele serverade med nykokt kaffe. Väldigt gästvänlig o trevlig personal

Tack Tord H

Omdömet skrevs 13 augusti 2017

Trevligt stäle och personal. Ett måste är ju att titta på alla pelargonerna. Fika gärna här med lite våfflor.
Detta ställe passar perfekt för en söndagsutflykt.

Tack Stefan A
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Av hemsidan trodde jag att det skulle vara ett enormt växthus med ofantliga mängder pelargoner. Så var inte fallet. Men helt klart mycket olika ovanliga pelargoner med kunnig personal som kunde berätta om sorterna.

Gårdsbutiken bestod av en en bänk med några flaskor och burkar. Men det serverades mycket goda våfflor i idyllisk miljö.

Sammantaget hade vi en mysig eftermiddag!

Tack Anna L
Omdömet skrevs 23 juli 2014

Var med husbil i Skåne och kom till Vinslöv och behövde en stallplats över natten, kom till Flädergården i Vinslöv, fick ett personlig mottagande som var man en del av familjen, omgivningen är perfekt för den som vill ha tystnad omkring sig, jag som har ett mindre handikapp ville inte haft problem med en rullstol om det behövdes.
Cafét har ett fantastiskt utbud med en uteservering omgärdat av pelargoner från eget växthus och med försäljning direkt frän växthuset, vill där tro där var ett 100 tals olika pelargoner.
En beskrivning är svårt, det skall upplevas, jag återkommer till platsen igen.

• Atmosfär
1  Tack Niels N

Resenärer som tittade på Fladergarden tittade också på

Vinslöv, Skåne län

Hässleholm, Skåne län

Besökt Fladergarden? Berätta vad du tyckte!