Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Så fint ställe! Vi hade bokat Safaripaketet, vi var två vuxna och ett barn. Boendet och mat får full pott! Vi hade turen att pricka in toppenväder hela helgen så det gjorde ju sitt till. Grillbuffén var magisk! Det som möjligtvis drog ner vistelsen var toalett och duschmöjligheter. Det fanns endast en toalett som var i rimligt avstånd till de fem safaritälten. Dessutom inga "extra" handfat utanför toaletten för ex tandborsning. Duscha fick man göra i bastudelen, inget lås på dörren och två fönster precis vid duscharna (tre duschar i samma rum) inget för den blyge alltså.
Vi paddlade en hel del och det rekommenderas starkt, fin sjö att hajka runt på. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Misan1218
Omdömet skrevs 5 april 2021

Vi har precis kommit hem från tredagars vandringspaket i Tiveden. Vi är mycket nöjda. Naturen var helt magisk med både trollskog, sjöutsikt, myrmarker och stenhällar. vandringslederna väl underhållna och utmärkta.

Frukost och lunchpåsarna som ingick var ok. Middagen var toppen båda kvällarna. Kul att de fått tag i en så bra kock mitt ute i skogen.

Rummet var i minsta laget men fint och fräscht. Det enda lilla negativa var information om rummet. Hade gärna fått info direkt att det pga inga andra gäster vi hade badrum och hall för oss själva.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack evaf729
Jessica Sannö, Ägare på Ösjönäs, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2021

Härligt att höra att ni har haft en bra helg! Och tack för att du/ni har tagit er tid att ge oss feedback. Varmt välkomna igen! /jessica

Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Att komma till Ösjönäs i Allahelgonhelgen för bastubad i den vedeldade bastun var magiskt. Sjön låg spegelblank och fullmånen gav ett magiskt ljus över skogen och sjön och gav trollska silhuetter. Några ungdomar spelade och sjöng vid en lägereld en bit bort. Efter bastu väntade en mycket god viltskavsgryta på rådjur. En magisk och njutfull kväll i slutet av oktober på en plats där de som driver anläggningen gör det i samklang med naturen.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 236lennartj
Omdömet skrevs 14 april 2020

Tack för en härlig helg ute i naturen! Bodde här tillsammans med min familj (5 personer), vi bodde i Timmerstugan. Jättefin stuga beläget avskilt med fin utsikt över sjön. Blev en långhelg med vandring, bad i badtunna och höghöjdsbana. Ser framemot nästa vistelse hos er!

Datum för vistelsen: april 2020
1  Tack sanntor
osjonas, Ägare på Ösjönäs, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2020

Det var ett sant nöje att ha er här. Känn er innerligt och varmt välkomna åter! /Jessica

Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Vi hade cykelpaket och cyklade runt i parken. När vi kom fram blev vi väl mottagna och kunde låsa in cyklarna. Rummen var fräscha även om vår toa-dusch var otroligt trång. Badplats nära. Kvällens grillbuffe var underbar, riklig och välsmakande. Att det är en hästgård är viktigt att veta för dem med allergi . Trevligt par som driver det hela och en vilja att det ska bli bra. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 138suzanner
Jessica S, Ägare på Ösjönäs, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Så roligt att ni är nöjda med oss! Tack för besöket och tack för att ni tog er tid med så bra och informativ feedback. Varmt välkomna igen!