Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 3 oktober 2021

Mysigt med många boendealternativ och bra med ett gemensamt kök.
Bra att det fanns möjlighet att köpa till mat och dryck i restaurangen.
Trevlig och tillmötesgående personal.
Positivt för oss att vår hund kunde följa med.

Rumstips: Bra att kolla i förväg om det varit djur på rummet. Vi fick ha med vår hund, men kanske inte alla som vill ha ett rum där husdjur tillåtits.
Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack S1779JXjennyl
Omdömet skrevs 21 september 2021

Vi var på ställplatsen , den var helt ok. Bra att man kan boka, gick inte förra året. Helt perfekt om man ska ut och vandra. Nu hade vi egna cyklar med, men det vore bra om det fanns att hyra.
Helt underbart ställe för ett par nätter. Mysig matsal med öppen spis och gosig katt.

Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack 169marita
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Kändes som man hamnat i ett hippiekollektiv! Vem driver stället egentligen? Verkade vara engelsktalande ungdomar som frivilligarbetare? Spelades hög, psykedelisk musik. Verkligen inte vad man förväntar sig i denna gamla, fina kulturmiljö. All mat som stod på anslagstavlan var slut men de fixade fram en liten portion enkel sallad för 95kr, inget bröd till. Okej, men dyrt för det man fick. Cheesecaken var god.
(Vi var bara där för lunch, bodde inte över.)

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Zimmy321
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt boende med charm och nära natur. Jättegod grillbuffe, tillmötesgående och kunnig personal. Stugor i varierande storlek. Rent och välskött. Stora gräsytor för fotboll, kubb eller beachvolley. Bilburen har nära till Tivedens nationalpark, men det går även att promenera dit. Vitsand 4 km bort har en mysig sandstrand med toaletter och informstionsskyltar.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Susanne A
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Ett mysigt och fint ställe med många möjligheter.
Mysigt att stället är bevarat i gammal stil. Ny fin grillstuga som lyfte grillbuffén ytterligare. Trevlig personal. Lätt att hitta och få information då nya info-tavlor har satts upp.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack wasamannen2018