Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Liten stuga med kök och öppen spis, och vi fick en uppgraderad mysfaktor för samma pris som vi bokat. Spartanskt och en fantastisk upplevelse tillbaka till svunna tider. Spännande vandringsleder och boende mitt i kulturminnen!

Rumstips: En fantastisk upplevelse utöver det vanliga, men inte ett lyxhotell!
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack AnnB3322
Martin Szanto, Ägare på Tivedstorp, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej Ann!

Härligt att höra att du uppskattade miljön här ute. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 6 november 2020

Boende i fristående hus med bastu och kök, super!

Serverades grillbuffé lördag och söndag , rekomenderas!

Trevligt bemötande och kunnig personal som berättade om Tivedens vandringsleder.

Stämningsfullt!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 552joakimm
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Perfekt utgångspunkt för vandring i Tivedens nationalpark.
Enkelt men mycket funktionellt boende.
Bra frukost, trevlig grillbuffé (om vi bott fler nätter hade vi nog önskat en varierad buffé på kvällen.
Vi bodde tre par i en av stugorna, mysigt och trivsamt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack 909jerkerm
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Vi bodde här med husbil över en helg. Mycket fina hus, fin omgivning med skogen runt om , trevlig personal som hjälpte till med tips för vandring , god mat! Bra läge för att utgå vandring i Tivedens nationalpark

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Nicko121212
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, fin reception med intilliggande matstuga med buffé och rättigheter för den som vill. Fräscht boende med ett kök som innehöll det som behövdes, inklusive ett skafferi efter föregående gäster. Efter en dags vandring var det ljuvligt med bastu och badtunna. Vi återvänder!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack A3022MHmariar