Omdömet skrevs 13 juli 2017

Ybertrevlig och serviceinriktad personal, lagom och god frukost, möjligheter att beställa lunchpaket, bra utrustade servicekök och framförallt omringat av den vackraste svenska naturen. Lite väl lyhört men i det fall samtliga tänker på att vara tysta och visa hänsyn är det inget problem.

Rumstips: Budget förvisso men lyx för den som vill vara nära naturen och med sig själv!
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack EmelieE36
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Andra besöket på denna mysiga, bohemiska och trevliga plats. Denna gång hyrde vi stuga. Gammeldags och enkelt. Mysigt och tillmötesgående och trevlig personal. Omgivningarna är mysiga och det är en perfekt avslutning på några dagars vandring i Tivedens Nationalpark.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack jokoma
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Välskött, mysigt vandrarhem med välutrustade, rena gemensamma utrymmen och mycket trevlig personal. Nära till fantastisk vandring i Tivedens nationalpark. Vandrarhemmet ligger idylliskt till med möjlighet att ha häst i närliggande hagar.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Go384392
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Det är ett vandrarhem, så bekvämligheterna är bra. Vi var på vandringsresa, och detta passade oss perfekt. Maten på kvällen var helt fantastiskt. Alla på stället som jobbade var extremt serviceinriktade.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Crister K
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Vi stannade en natt i denna oas mitt i den tivedska trollskogen. Omgivningen med sin "bullerbykänsla" gör en helt underbar stämning en varm vår eller sommarkväll.
Personalen är tillgänglig och väldigt tillmötesgående.
Rekommenderas varmt till alla som har vägarna förbi, det blir garanterat ett besök åter här!

Datum för vistelsen: juni 2017
3  Tack Tommy H