Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com
StayForLong
Omdömet skrevs 3 oktober 2016

Förutom de gamla fina byggnaderna som var spridda i området så var det härligt med bl a hönsen som gick omkring i området. Härlig natur inpå knuten och trevliga människor som gav fin service gör att helhetsintrycket blev mycket bra. Det var som om man var "hemma". Synd av vi missade säsongens sista musikevenemang. Det hade varit roligt att få höra på.

1  Tack edmarkcarina
Omdömet skrevs 30 september 2016

Miljön är oslagbar, inte bara närheten till nationalparken utan vandrarhemmets utformning med alla små hus och djuren runt om i hagarna. Personalen är trevlig och informerar gärna om olika leder och traktens historia.

Rumstips: Fråga personalen om vad de rekommenderar
Tack nilssoncecilia
Omdömet skrevs 16 september 2016

Tivedstorp har en underbart läg på gränsen tilöl nationalparken. Ett vandrarhem som består av en hel by är någonting nytt för oss. Restaurangen serverade en mycket god trerättersmeny. Vi fick mycket bra service av den trevliga personalen. Vi har haft tre fantastiska dagar i Tivedstorp.

Tack Stefan W
Omdömet skrevs 15 september 2016

Hade turen att få rum/lägenhet med egen toa och dusch, skönt när man är äldre! Enkel, lite gammal inredning, men rent! Ganska billigt också!
Mycket tillmötesgående och trevlig personal, god mat och generös frukost! Kul med olika typer av gamla hus och de tama hönsen, hästarna och fåren i hagarna förstärkte det idylliska intrycket. Stort plus för att kunna ta med egen hund eller häst, utnyttjade inte detta själv men bjuder på spännande upplevelser.
God mat i restaurangen, bra att de kunde servera vin. Fanns Wi-fi men använde inte detta, vet inte om det var kostnadsfritt.

1  Tack losterlund49
Omdömet skrevs 5 september 2016

Mycket god mat, bra rum om än inte lyxiga. Ordnade mycket bra konferens med små medel. Fint kapell. Underbar natur och fina vandringsleder. Fint med kokmöjlighet i ansluten till rummen. Hjälpsam personal.

Tack mary271