Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Naturguide Tiveden på
från 122,40 US$
Mer information
Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Bra gömsle med bra sikt åt alla håll. Väl placerat så att djuren kom nära. Fint ställe för vår dagvila, Hamgården.

Tack cristinafS7346MA
Omdömet skrevs 27 april 2021 från mobil enhet

Att sitta i gömsle för att fota och beskåda tjäderspel är verkligen en naturupplevelse och något jag kommer göra igen.
David Tverling är en av guiderna som anordnar och är ansvarig, är mycket engagerad i oss gäster och vill att vi ska få dom bästa förutsättningarna. Man vet aldrig var man får se, men det gör det också väldigt spännande.

En mycket nöjd gäst
Mvh Daniel C

Tack F1512KLdanielc
Omdömet skrevs 10 april 2021

Vi gjorde en järpvandring med David i natursköna Tiveden och hörde och såg en Järpe! Spännande upplevelser i fin miljö. Ett par smålommar med deras häftige läten var bonus. Mycket trevlig guidning, rekommenderas!

Tack M906HQdavidv
Omdömet skrevs 9 april 2021

Fin naturupplevelse med kunnig guide. Vi startade dagen tidigt och innan vi lämnat bilarna för att gå in i skogen flög en orre förbi. När vi började göra oss beredda för att gå in i järpens område hörde vi en direkt. Det var spännande att höra och se den. Utan guide hade vi nog gått vilse... Det var fint att gå runt i skogen och trevligt med fina ställen för fikapauser. När vi kom tillbaks till vår utgångspunkt flög en tjäder förbi och vi var väldigt nöjda med att ha sett orre, järpe och tjäder på samma dag.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack MariaR9488
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Jag och min familj hade en fantastisk heldag i Tiveden. David är en engagerad och kunnig naturguide som verkligen möter upp allas behov. Han är helt fantastisk med barn med sitt unika sätt att inkludera dem och få dem intresserade för naturen och djuren samt ha roligt. Vi frågade barnen vad de tyckte var det bästa med vår påsk resa till Tiveden, alla var överens om att turen med David var det roligaste och bästa med hela resan.

Tack annaeJ4537JO