Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Snaptravel
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Fräsch camping, trevlig personal, rent och fräscht i service byggnaderna. Campingen har havsbad och en otroligt vacker havsutsikt från camping platserna och stugorna. Fina strövområden och ett stort bonus för dem som har hund så har dom en fin agility bana.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack svedje
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Fin camping. Vi hade tur och fick en fin utsikt över havet från husvagnen. Ren och fräsch servicebyggnad. Vi spenderade inte så mycket tid på campingen men vi fick ett väldigt positivt intryck. Rekommenderas.

Tack AnnaJEdler
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Superfin camping och bungalowen vi hyrde var av högsta kvalité med toalett, dusch spis, ac, 5bäddad, stor altan med utemöbler, mycket sköna sängar och mycket fräsch stuga. Promenadavstånd både till hav, pool, lekparker, lilla djurparken och affären. Mycket pluss för fin camping.

Tack 460pernillak
Omdömet skrevs 22 juli 2016

Vi är jättenöjda med vårat besök på Gullvikscamping det enda vi inte var helt nöjda med var utbudet i butiken utöka gärna med mer grillalternativ ( kött ) och dylikt. Vi kom i husbil och fick en kanon plats med trall

Datum för vistelsen: juli 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack brompe
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Det lutar överallt. Svårt att kunna ställa husvagnen där det inte lutar och kunna få upp förtältet. Vi fick byta plats för att det inte gick att stå på den första. Jättestenig mark. Köket ser helt nytt ut. Finns tv i köket också.

Tack Sandra H