“Ett måste!”
Omdöme om Sorsele Hembygdsgård - STÄNGD

Sorsele Hembygdsgård
Beskrivning: Efter en fantastisk sommarsäsong har restaurangen nu stängt för vintern. Vi hälsar gamla och nya gäster välkomna igen när vi öppnar i juni 2018.
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Riktigt god mat i trevlig miljö med bra bemötande. Detta ställe är ett måste. Dom serverar ny meny med renbörjare, älggryta, lasagne och soppa.

Datum för besöket: november 2016
Tack faggeboss
Mats N, Owner på Sorsele Hembygdsgård, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2016

Kul att ni trivdes! Hoppas att ni kom hem ordentligt och att vi får se er här igen snart! :o)

Omdömet skrevs 29 augusti 2016 från mobil enhet

Ny regi sedan 2015. Fantastiskt trevligt bemötande och ett härligt urval av enklare maträtter och bakverk. Kaféet har fullständiga rättigheter och serverar dessutom en del enklare pubrätter. Öppet till kl 20:00 på sommaren och nära till campingen och "badsjön".

Tack tommycosmo
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt mat och fikade på hembygdsgården. Det var väldigt gott och ägarna är trevliga och serviceminded. Vi kommer tillbaka!

Tack 250birgittar
Mats N, Ägare på Sorsele Hembygdsgård, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2016

Tack! :o) Hoppas att resten av er semester avlöpte väl! Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka!

Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

God lunch med utmärkt service. Vi åt viltbullar med hemlagat potatismos. Allt gick snabbt och smidigt med hjälp av trevlig personal

1  Tack Anders B

Det var roligt att ha er här! Hoppas att fiskarna nappade! Välkomna tillbaka igen! :o)

Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Genuint ställe med bra mat och trevligt läge. Stället var perfekt för en barnfamilj, det finns en lekplats och stora lekytor vid hembygdsgården.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack petmanqk

Tack för besöket! Meningen är att alla skall kunna njuta av sitt besök hos oss och inga är väl viktigare än våra barn. Vi är glada att ni trivdes hos oss! :o) Varmt välkomna åter!

Resenärer som tittade på Sorsele Hembygdsgård tittade också på

Sorsele, Västerbottens län