Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 34 omdömen
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Ligger vackert till ned mot Piteälven Mycket god rödingfilé med Sikfors färsk potatis och sherrysås
Kaffe och tårtbit till efterrätt
Idag invigdes Solanderleden ca 4 km lång efter de bjöds de på hamburgare och dryck

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste med vänner
Tack eliassonmarit
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
BorisBorzoi, Chef på Sikfors Konferens & Fritidsby, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2019

Vi tackar för ditt omdöme, och hälsar dig välkommen tillbaka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Bra standard med enklare hotellrum eller stugor i hotellklass,trevlig pesonal,fin camping med tempererad pool. frukost av enklare sort . Spahus att hyra för evenemang eller privat bruk . Liten brygga vid stranden . Vackert vid Piteåälven

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack BeritG79
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

En liten pärla, maten riktigt god till bra pris.
Närhet till pool, kiosk, fiske. Piteå älven rinner bredvid. Finns olika aktiviteter i närheten, guideturer till gamla kraftverket. Finns mat affär i närheten

Datum för vistelsen: juli 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Sweden4me
Omdömet skrevs 17 september 2017

Välordnad camping vid Piteälven med bra uppställningsplatser för både husbil och husvagn. Bara utsikten och omgivningarna gör besöket till en upplevelse. Rena och fräscha servicehus med tillgång till bastu och en personal som alltid är tillmötesgående och gör allt för att gästen ska trivas. Du kan fiska där, ströva omkring i naturen, grilla en korv nere vid älven där det finns eldstäder att nyttja eller avnjuta en måltid i restaurangen.
Vi trivs där!

Datum för vistelsen: augusti 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
1  Tack gitcarlsson
Åsa N, Hotelldirektör på Sikfors Konferens & Fritidsby, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2017

Så roligt att läsa!! Det värmer, för det är som du skriver vi vill att våra kunder ska uppfatta oss! Vad glad vi blir, välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vårt besök. Trevliga och service vänliga värdar. Välvårdad och naturskön camping vid Piteåälven. Det serveras god mat på campingens restaurang. De anordnar pubkvällar och musikquis. Vi kommer definitivt åka hit flera gånger.

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste som ett par
Tack Annika Ö
Åsa N, Chef på Sikfors Konferens & Fritidsby, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2017

Hej, o tack för din trevliga recension, välkommen åter!!

Visa fler omdömen