Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 16 november 2016

Fantastiskt läge och utsikt. Bra husvagnsplatser. Nyrenoverade toaletter/duschar på damsidan och herrsidan blir väl klar 2017 antar jag. Bra mat, men några mer rätter på menyn vore att önska. Kåtan är mysig och trevlig.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Christin S
Åsa N, Chef på Sikfors Konferens & Fritidsby, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2017

Tack för ditt omdöme, vi renoverar eftersom, och om allt går som vi tänkt bygger vi nytt servicehus 2017 el 2018. Hade gärna haft fler rätter men köket är inte så stor så vi nöjer oss med det vi har tillsvidare !

Omdömet skrevs 30 oktober 2016

Detta är inte bara en camping. Det är en upplevelsecamping. Musikqviss i kåtan eller konsert i gamla kraftverket. Toppenresturang med fantastisk service. Ett dopp i en av bubbelpoolerna till sången från Sikforsen

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Lurad141210
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Helt underbar camping! Jätte trevlig personal och väldigt omtänksamma!campingen ligger mellan Piteå och Älvsbyn vid älvens kant, naturskön och lugn campingfinns båt att hyra, fiskekort att köpa, spela boule eller vandra i naturen.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste ensam
Tack 508beritb
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Kom å besök denna stressfria miljö och ladda upp med lite energi för resten av året.
God mat i restaurangen, på sommaren finns det ute pool på vintern spa bad och bastu med utsikt över älven.

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Lindalooo
Omdömet skrevs 19 september 2016 från mobil enhet

Riktigt trevlig liten camping med familje känsla.
Fräscht servicehus väl underhållet delvis ny renoverat.
Riktigt mysigt med närheten till skogen och älven och forsen .

Riktigt god mat i restaurangen.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Emma M