“Fantastisk påskbuffé!”

Seskaro Wardshus
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Seskarö
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Seskarö Wärdshus levererar en fantastisk påskbuffé som framförallt hade ett riktigt bra utbud på det kallskurna köttet och fisken. Många olika sorters gravad fisk och vilt - utmärkt helt enkelt!

Tack Markus B

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi har ätit här två gånger, julbord och middag i somras.
Jag rekommenderar verkligen restaurangen. Enormt goda rätter och hö service.
Julbordet är unikt med fjäll-stil på menyn.

Obs! Man behöver boka bord.

Tack Annapanna100
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Det mest fantastiska julbord man kan tänka sig. Allt lagat av det bästa tänkbara råvaror och duktiga kockar. Flera olika sillar, olika typer av lax. Tex.rödbets gravadlax, wasabi laxrullar, laxtartar m.m. Desert bordet är magiskt med, kolapaj, rocky road paj, saffranspaj, olikar tårtor, ostkapa med marinerade körsbär till och små kakor och ost och kex. Sen är servisen bra, duktig,snabb och trevlig personal. Helt klart värt ett besök

1  Tack ojalalena
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastisk god helgbuffé med ett läckert utbud av fisk, kött, grönsaker och desserter. Mycket rimliga priser och bra rabatt för barn.

1  Tack 313Johanna
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Ett helt fantastiskt julbord, det bästa jag har ätit! Ett charmigt värdshus med mycket trevlig personal. Maten helt unik med många lokala rätter på bordet. En plats jag skulle vilja visa många vänner från när och fjärran!

1  Tack Annapanna100

Besökt Seskaro Wardshus? Berätta vad du tyckte!