TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Anlände till detta trevliga och nyrenoverade hotell sent på kvällen. Fick snabb hjälp med incheckningen men sen började helvetet... första rummet var mycket frächt och renoverat men inte renbäddat, fullt med hår i sängarna och tandkräm i handfatet! Snabbt ner till receptionen innan personalen gått, fick nya rum....och samma problem igen!!!!! Smutsiga lakan och badrum! Trodde inte våra ögon, fick åter byta till renbäddade sängar med badrummen ej ordentligt städade!!! Har aldrig råkat ut för detta tidigare!!!! Synd! Trodde att hotellet själv skulle höra av sig till oss i efterhand eftersom det inte fanns personal på plats nästa dag.

Datum för vistelsen: september 2018
4  Tack Ellindwall
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe men maten kunde vara bättre i förhållande till priset. Men man kan stå ut med detta i och med att miljön är så trevlig. Om maten blir något bättre eller om priset går ner 30 procent, skulle det vara ett toppenställe.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Gary S
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Förträffligt trevlig personal överträffade vissa brister. God middag och väldigt personlig service lyfte. Ingen aircondition och lite slarvigt på rummet sänkte. Fin frukost med vad man önska på ett litet hotell.

Rumstips: Ta en promenad ned till ån. Mycket pittoreskt
Tack fettrocka
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Skänninge är en liten ort på östgötaslätten. Mest känd för sin marknad som anordnas första veckan i augusti varje år ”Skänninge Marken”.

Stannade till i Skänninge för lunch och valde Stadshotellet. Hotellet ligger mitt i staden och är lätt att hitta. Bra parkering på torget. Miljön är fin. Ett typiskt svenskt stadshotell.

Dagens buffé bestod av två olika varmrätter, stekt senapsmarinerad strömming med lingon och potatispuré eller helstekt högrev med äppelmos & bagarpotatis. Till detta fanns ett stort salladsbord., samt kaffe med kaka. Bordsvatten ingår till priset av 95:00 Kr. Buffen serveras vardagar från 11:30 till 14:00.

1  Tack HasseZ
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Ville ha något i magen vid mitt första besök i Skänninge och parkerade centralt på torget varpå bilnosen pekade på Statt. Väl så beställde jag en liten hamburgermeny och fick felaktigt för mig att den trevliga miljön med bordsservering på uteverandan skulle borga för ett hög kvalitet på burgaren. Men icke, det var en färdigpressad dagab-burgare på 90 g. Tyvärr var den inte genomstekt utan iskall i mitten så jag tappade aptiten och lämnade de sladdriga fettdrypande pommes tillsammans med den oätliga burgaren och begav mig istället till stans pizzeria där jag fick utmärkt mat men i en sämre miljö.

Restyp: Reste ensam
3  Tack A7460TTsamuell