“Middag”
Omdöme om Pausa hos oss

Pausa hos oss
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Sankt Ibb
Beskrivning: Varmt välkommen till vår restaurang, på pärlan Ven, mitt i Öresund. Sitt ner och umgås, hänge dig åt god mat och dryck. Allt vi serverar är odlat på Ven och Skåne. Vi serverar även naturliga viner och drycker. Dessutom kan du njuta av en vidunderlig utsikt över Kyrkbackens hamn på ena sidan och vårt fina hav med en spektakulär solnedgång på andra sidan.

Fantastisk middag igen! Lisa med personal gör varje lördag till en kulinarisk perfektion.
Vi kommer tillbaka igen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 476perl

Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegod mat och vin. Lokalen var väldigt varm men fin utsikt. Servicen var bra. Den bästa restaurangen på Ven. Lite väl dyrt men solklart bäst på Ven. Kan varmt rekommendera torskrygg.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack So2373
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Mycket nöjda med både fisksoppa och angusurgare. Trevligt bemötande och vacker miljö som grädde på moset Toppklass!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 316magdalenan
Omdömet skrevs 31 juli 2020

En stark 2a och det är tack vara den goda fisksoppan!
Dock var portionerna alldeles för små till det priset. För snålt med soppa, samt borde vara en till bas i den (räkor? lax?) då torsken man fick var väldigt lite. Men god basfond! Till burgaren borde det finnas tillval, pommes? Annars dyr burgare.

Soppan - 185kr
Burgare - 175kr
Cola - 40kr

Servitrisen, ung blond tjej, behöver läsa på! Kunde inte svara på några frågor vad saker innehöll etc utan svarade mest ”jag vet inte”. Kanske hade en dålig dag, men menyn borde hon kunna som ett rinnande vatten!

Datum för besöket: juli 2020
Tack louiseo219
Omdömet skrevs 8 december 2020

Datum för besöket: juli 2020

Resenärer som tittade på Pausa hos oss tittade också på

Besökt Pausa hos oss? Berätta vad du tyckte!