“Trevligt o gott”
Omdöme om Taxinge Slottscafe

Taxinge Slottscafe
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Nykvarn
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Otrolig vacker miljö. Lång kö o enormt mycket folk. Vi år mackor o de var goda. Kakbordet hoppade vi över men det så fint ut. Dyrt

Datum för besöket: juni 2017
Tack TuristenN

Omdömet skrevs 28 maj 2017

Småkakor, bakelser, mjuka kakor, tårtor. Det finns allt och lite till. Åt en drömrulltårta och en bärtårta med bananbotten, vilken den sistnämnda var väldigt god. Väldigt härlig miljö att sommarfika i med havet bakom sig. Finns även smörgåsar för den som vill ha lite mer matig grund innan kakorna. Tyvärr hade kaffet mer att önska vilket drar ner betyget.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Magnus C
Omdömet skrevs 6 maj 2017

Verkligen gott med alla dessa bakverk, men man kan ju bara äta en bråkdel av allt man skulle vilja prova. Ganska dyrt, men något man kan unna sig ibland med trevligt sällskap. Underbara omgivningar och toppen att sitta ute och fika i sommarvädret. Dock jobbigt med så pass mycket folk och långa köer.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 236elisabethm
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Här hittar du bakverk av alla de slag. Tänk dig en sommardag, sitta ute i solskenet i den ljuvliga trädgården och inmundiga dessa makalösa bakverk. Eller varför inte en kulen vinterdag, då värmer den mysiga brasan riktigt fint.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Agneta37
Omdömet skrevs 31 januari 2017

Bra med parkeringar och en trevlig kort promenad till kaffet, när man kommer in och ser alla dessa godsaker som finns då får man svårt att välja.

Datum för besöket: januari 2017
Tack 326mikaelp

Resenärer som tittade på Taxinge Slottscafe tittade också på

Nykvarn, Stockholms län

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Taxinge Slottscafe? Berätta vad du tyckte!