“Glamping”
Omdöme om Larssons lada

Larssons lada
Rankad som nr 6 av 14 Restauranger i Nykvarn
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Jättemysigt ställe med supertrevlig personal. Glampingtälten ligger trevligt vid en äng och maten är jättegod. Här trivdes vi mycket bra!!!

Datum för besöket: juni 2021
Tack olsson747
Omdömet skrevs 13 februari 2021

Ett väldigt trevligt bemötande av personalen. Vi testade "Toast med liten sallad" Helt enkelt jättegott. Liten sallad med utsökt vinäger och toasten smälte i munnen. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack fantarible
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Mycket trevligt och ombonat ställe. En ombyggd lada som har hundvänligt cafe´på nedervåningen och en festlokal man kan hyra på övervåningen. Vi åt varsin jättegod sallad och hundarna delade på en hundglass. Mysigt att sitta ute i trevliga soffgrupper och även hängmattor. Tjuvtittade in i deras "glamping"-tält som ser superfräscha ut. Man blev riktigt campingsugen

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 424ulrikat
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Datum för besöket: juli 2021

Resenärer som tittade på Larssons lada tittade också på

Nykvarn, Stockholms län

Besökt Larssons lada? Berätta vad du tyckte!