• Frukost ingår
  • Bar/lounge
Omdömet skrevs 30 juni 2018

Fina omgivningar och god mat, speciellt gedigen frukost och lunch buffe. Trevlig personal. Rummen ok om än lite varma och badrummen har väl några år på nacken. Hotellet stort och passar därför bra för större sällskap/konferenser

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack semaster
Pernilla A, Informationsansvarig på Margretetorp Gästgifvaregården, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Tack så mycket för din recension, vad trevligt att du fick en bra upplevelse hos oss. Vi tar till oss dina synpunkter. Trevlig sommar och välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 23 juni 2018

Bra rum med bekväma sängar. Trevlig underhållning i baren med bra sång och musik.Frukost och midsommarbuffé på mer medelmåttig nivå. Håller inte riktigt måttet jämfört med kraven som ställs hos kräsna besökare.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Henrik I

Tack för din recension, vad roligt att musiken uppskattades. Vi tar till oss av dina synpunkter. Önskar dig en trevlig sommar!

Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Tredje gången vi bokat ett helgpaket på Margretetorp men det lär bli det sista. Rummen är stora, heltäckningsmatta, slitet här och var, i badrummet ser det ut som ett par kakelplattor lossnar. På TV: n finns ett fåtal kanaler. Middagen har vid tidigare besök varit utmärkt. Nu var det inte mycket att hurra för. Förrätten var utmärkt, varmrätten smaklös och seg, desserten pliktskyldig. Efter maten hänvisades vi till lobbyn. Och där var det mörkt och nedsläckt. Klockan 23 blev vi ombedda att avsluta. Frukosten var ok men vem gillar alltför kalla ägg. Bättre kan ni!

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Vavvismatte
Pernilla A, Informationsansvarig på Margretetorp Gästgifvaregården, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Tack för din recension, tråkigt att ni fick en dålig upplevelse denna gången. Tack för dina synpunkter, de tar vi till oss och ser över.

Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Redan innan man gått in genom dörrarna på Margretetorp blir man facinerad av miljön, byggnaderna & alla vackra planteringar.
Man blir inte besviken när man kommer in, smakfullt, rustikt & trevlig atmosfär med trevlig & serviceinriktad personal.
För att komma till vårt rum gick vi ut till innergården som är lika fantastisk som framsidan med planteringar & en damm.
Rummen har egen ingång från innergården.
Vårt rum var stort & hade stort badrum. Inredningen är inte toppmodern men stilen passar med resten av byggnaderna. Jättesköna sängar.
Bra frukost.
Eftersom vi inte åt mat kan jag inte uttala mej om det...
Vill man bo mysigt & njuta kan detta gästgiveri starkt rekommenderas!

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack CarreWes

Tack så mycket för din recension, vad roligt att höra att ni hade en fin upplevelse. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Vilket härligt ställe, fin miljö, trevliga o rymliga rum. Fantastiskt smörgåsbord, rekommenderas verkligen, så mycket mat o så gott. Vi badade i jacuzzin o bastade, inga problem med tillgängligheten. Bra service o trevlig personal

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Caroline P

Så roligt att höra, trevligt att ni nyttjade relaxen. Tack så mycket för din recension!