Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (578)
Filtrera omdömen
578 resultat
Medlemsbetyg
138
188
136
64
52
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
138
188
136
64
52
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 578 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mbuddemeyer, General Manager på Four Points by Sheraton Boston Logan Airport Revere, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mbuddemeyer, General Manager på Four Points by Sheraton Boston Logan Airport Revere, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mbuddemeyer, General Manager på Four Points by Sheraton Boston Logan Airport Revere, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mbuddemeyer, General Manager på Four Points by Sheraton Boston Logan Airport Revere, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mbuddemeyer, General Manager på Four Points by Sheraton Boston Logan Airport Revere, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen