“God mat men dyrt”

Nya Restaurang Bambu
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Bredaryd
Omdömet skrevs 20 juni 2022

En riktigt bra buffé fanns att tillgå.
Där fanns i princip allt.
Och det smakade utmärkt.
Dessutom hade de ett fint dessertbord med pajer, mjukglass och annat smaskigt.
Tycker nog att det var dyrt i överkant; 297:- för en lunch inklusive vatten.
Det borde vara lite lägre.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Seaside322718

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Fräscht gott passar alla i familjen.
mycket variation
bra desserter
väldigt mätta och nöjda
fick även taket away Coffee + i kanten
Nöjd bebis och även tonåring ger glada föräldrar.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Stefan W
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Vi brukar besöka Bambu några gånger varje år och har varit mer än nöjda varje gång, dock inte denna. Här kommer en sammanfattning över varför detta ställe bör undvikas. Servicen var obefintlig, vi fick be om allt från bestick till att beställa drycker. Allergener i maten var inte uppmärkt som det brukar, servitören hade noll koll på gluten och kocken pratade inte svenska. Maten smakade likadant, inte alls den kvalitet och träffsäkra smaksättning som vi tidigare upplevt. Det var många saker som var på väg att ta slut och det fylldes inte på. Tilläggas bör att personalen agerade som att det var fullsatt (både vid bokning och under besöket) men det var väldigt lite folk. Dessertbordet var rent av snuskigt, kladdigt, strössel utspillt överallt och såg allmänt sjaskigt ut. Vi kände att vi slängde pengarna i sjön och den tusenlapp som det kostar en familj kan man få mycket bättre mat för på andra restauranger. Det som fick mig att till slut skriva detta omdöme var när jag mailade restaurangen för att få en chans att förklara sig eller bemöta kritiken, men de har inte ens bemödat sig med att svara. Riktigt dåligt! Så, från att ha gett denna buffé restaurang toppbetyg så kan jag nog ärligt säga att vi inte kommer besöka dem igen, i alla fall inte för att äta av kvällsbuffén som numera inte alls känns värt pengarna, tiden eller resan.

Datum för besöket: juni 2020
7  Tack M6621SZmariab
Omdömet skrevs 16 maj 2020 från mobil enhet

Dyrt, svag service, kall mat och gammalt kaffe. Mongoliskt helt okej, och egentligen det andra också (förstår att Corona ställer till det), men 800:- för lunch för tre personer. Det är åtminstone 300:- för mycket.

Datum för besöket: maj 2020
Tack 390pern
Omdömet skrevs 16 maj 2020 från mobil enhet

Mongoliska buffén var ok. Resterande mat kalla pommes frites, sega torra mozarellasticks. Usel service drycken kom efter halva måltiden. Kaffet odrickbart. 250 kronor per person var orimligt för det serverades.

Datum för besöket: maj 2020
3  Tack Seaside776093

Resenärer som tittade på Nya Restaurang Bambu tittade också på

Bredaryd, Jönköpings län

Besökt Nya Restaurang Bambu? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.