“Trevligt ställe”

ons 16/6
20:00
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Bredaryd
Kök: Europeiskt

Vi hade bokat en övernattning på väg till Älmhult. Hade inte hört talas om stället tidigare men blev glatt överraskad. Bra service och kul med ett eget bryggeri. Väldigt bra utbud av öl och whisky.

Datum för besöket: april 2021
Tack Thomas W

Omdömet skrevs 6 december 2020

En helt underbar restaurang med genuin känsla personalen är underbart trevliga. Nu i coronatider är det lite speciellt men de har lyckats jättebra. Mer avstånd i lokalen olika sittningar mm. Känns tryggt. En fantastisk upplevelse med julbord sittande vid sitt eget bord. Mycket mat serverade på olika tallrikar vid sittande bord känns som en bra lösning i dessa tider.
Smaker och utseende på rätterna utöver det vanliga
Tack till all personal som har överträffat alla förväntningar
Utöver maten finns det öl, whiskey och gin i mängder
Vi är super nöjda och kommer igen i maj månad

Datum för besöket: december 2020
Tack Pala122
Omdömet skrevs 6 december 2020

Intresserad av en avkopplande helg med öl och whisky? Åk då till Bredaryds Wärdshus! Värdshuset erbjuder en fantastisk miljö med öl och whisky som tema. Vi provade varierande delar av deras enorma sortiment och fick en lika sakkunnig som trevlig guidning genom öl- och whiskyvärlden. Planksteken var dessutom mycket fin.
Vi som gott i de whiskyinredda rummen och åt en fin frukost innan vi rullade hem igen. Wärdshuset är väl värt en avstickare - det ligger mindre än två mil från E4, mitt i Småland! Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2020
Tack Lasse5051
Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

En fantastisk helg på värdshuset med ölprovning och plankstek! Fantastiskt bemötande av personal och god dryck och mat!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Kindahl66
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Som vanligt när vi besöker BW så blir vi supernöjda. Väl påläst personal, både om råvaror, tillagning, celiaki etc. Vi hittade inget på hemsidan om take away, men det var inga problem, vi fick till och med låna plankor och en porslinstallrik. Väldigt bra service.

Datum för besöket: september 2020
Tack matildabjork

Resenärer som tittade på Bredaryds Wärdshus tittade också på

Bredaryd, Jönköpings län

Besökt Bredaryds Wärdshus? Berätta vad du tyckte!