Spara
Höjdpunkter från omdömen
Underbar ö om solen skiner med möjlighet till bad. Även en restaurang med dagens rätt till bra pris och buffé med mycket

En pärla för seglare. På ön finns också vandrarhem med övernattningsmöjlighet Båt går dagligen ... läs mer

Omdömet skrevs 16 april 2020
Barbro C
Ronneby, Sverige
Trevlig båtresa dit från Järnavik.

Vid fint väder en underbar ö med flera badplatser. Där finns en fin nybyggd familjevänlig ... läs mer

Omdömet skrevs 22 september 2019
basselina45
Ronneby, Sverige
Läs alla 26 omdömen

Omdömet skrevs 2 april 2017

Du tar dig hit med båt från fastlandet. Kolla tiderna med Svenska Turistföreningen. Helt okey husmanskost och bra med havsbad.

Tack PeterN3044
Omdömet skrevs 8 februari 2017

Ett av Ronnebys vackraste områden. Grönt, lummigt och fint. Vi bodde på ön. Riktigt djupt i vattnet kring ön.

Tack BjAr
Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Denna fina ö når man via båtförbindelse från Järnavik. Man kan också åka hit med egen båt. Ön har mycket fin natur och servering till den som är sugen på något gott om man inte har egen fikakorg med sig

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack christinan522016
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Detta är en underbar ö med vacker natur, god mat och trevlig personal! Båtresan från Järnavik är ett trevligt inslag också.
Ny restaurang på gång.

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack Ronnebybor
Omdömet skrevs 9 juni 2016

Vi både promenerade på ön och åt god mat i restaurangen, Det glömdes lite från serveringpersonalen, men, det blir säkert bara bättre o bättre.
Den nya krogmiljön i hamnen bådar verkligen gått - mycket stilfullt.

Tack Mikobe