Travelocity
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 20 september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
299hhh, Ιδιοκτήτης på Elimeia 3 hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2019

Omdömet skrevs 27 maj 2019

Rumstips: Room was chosen for me...I had no input. It is the only hotel in the village.
Datum för vistelsen: maj 2019
  • Restyp: Reste ensam
Omdömet skrevs 21 april 2017

Rumstips: Prefer South view
Datum för vistelsen: mars 2017
Omdömet skrevs 31 januari 2019

Rumstips: Επιβάλλεται να βελτιωθεί η θέρμανση.
Datum för vistelsen: januari 2019
Omdömet skrevs 18 april 2017

Rumstips: τα δωμάτιο στον πάνω όροφο είναι πιο ήσυχα
Datum för vistelsen: april 2017