“God pizza”

45:ans Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Ytterhogdal
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Godaste tomatsås jag smakat på länge (smak av svartpeppar).
Ligger bra längs vägen på väg till/från Vemdals-fjällen.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack Andreas I

Omdömet skrevs 17 juli 2021

Trevlig personal men trångt, dåligt med bestick, servetter å sånt. Ingen större koll på beställningar. Många kunder fick upprepa sig

Datum för besöket: juli 2021
Tack 550emeliee
Omdömet skrevs 4 december 2020

Snabb tillagning efter beställning och betalning vid disken.

God pizza serverad vid bordet av mamman i huset.

Pizzasalladen som ingår i priset skulle kunna förbättras en aning, möjligen göras en smula mindre syrlig.

Prisvärt.

Generellt god hygien inomhus, väl tilltagen plats mellan borden och ren toalett.

Datum för besöket: december 2020
5  Tack MichaelH15168
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Skulle slinka in för en kvällskebab.
Kebab med bröd fanns inte på menyn, utan kebabrulle eller kebabtallrik var det som erbjöds. Vi beställde en av varje men rullen utan lök. Fanns ingen stark sås utan svag och vitlökssås blandat erbjöds.
När maten kom så fanns det varken tomat eller gurka med, men en massa lök även i rullen.
Fullt pris 220:- och ingen info om att grönsakerna var slut och dessutom mycket lök som jag bett slippa. Påtalade det och fick en mumlande ursäkt.
Det fanns en vattenautomat med halvljummet vatten, så vi fyllde på i tvättstället. Hade antagligen varit mycket folk men det ursäktar inte nonchalansen.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Dalkulla55
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jag ger en trea i betyg, dom andra tre som var med tycker att det var en fyra.
Smakade på tre olika pizzor och alla tre smakade bra, priserna är helt ok och servicen är helt ok.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack patriko101

Besökt 45:ans Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.