“Åk förbi.”

Wärdshuset Knoppergården
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ytterhogdal
Prisklass: 50 kr - 150 kr
Beskrivning: Wärdshuset Knoppergården ligger i Ytterhogdal i mitten av Sverige. Vi erbjuder rum och stugor för uthyrning året runt. Vi har dessutom en restaurang och konferensrum. Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad vi kan göra för dig!
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Var på genomresa stannade för ett matstopp (bra omdömen)
Gamla fina lokaler.
Fick fråga om dagens alternativ fanns 3.
Valde spagetti med köttfärssås (pastan var inte ens varm) fullkomligt smaklöst,fick en assiett med sallad lite isbergssallad,2 gurkskibor,2 tomatplantor,7 majskorn en tsk dressing.Min vän valde kassler med stekt potatis brunsås (pulversås?) Kassler var värmt i ugnen? ingen stekyta alls.
Betalade 120 kr/styck för detta...Fullkomligt trist mat.

Datum för besöket: september 2020
Tack Susann W

Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Knoppergården ligger mitt i Ytterhogdal mitt i Sverige. Husen stammar åtminstone från 1500-talet då Gustav Wasa skatteförde Härjedalen. Här möts du av ett vackert och välstädat Härjedalshemman som erbjuder både god hemlagad mat och logi. Servicen är bra och sommartalriken fantastiskt god. På dagens lunchmeny finns också kalops. Smör, bröd, kaffe o kaka ingår i det rimliga lunchpriserna. Både inne och ute finns sittplatser. Smakade maten så gott att du vill ha påfyllning är det bara att säga till tills dina behov är avhjälpta.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack gulu1954
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Traditionell lunch utan pizza och hamburgare, snarare husmanskost, två rätter plus sallad att välja på, med alla tillbehör. Bra Covid tänk. Maten smakade för dagen mycket bra.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack thomasp242
Flyer43584089097, Marknadsföring på Wärdshuset Knoppergården, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2020

Hej Thomas, tack för din recension! Vi gläds åt att du gillade vår mat och uppskattade vårt tankesätt kring Coronaviruset. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Wärdshuset Knoppergården

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

God lunch på opretentiöst värdshus . Vi åt lunch, dels en sallad och dels otroligt goda färsbiffar. Bra pris för Dagens med alla tillbehör för att vara i ett turistområde. Enkel och trevlig service.

Datum för besöket: juni 2020
Tack LunkanStorvreta
JohannaKnoppergarden, Marknadsföring på Wärdshuset Knoppergården, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2020

Hej Lunkan, tack för din recension! Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Wärdshuset Knoppergården

Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Datum för besöket: augusti 2021

Resenärer som tittade på Wärdshuset Knoppergården tittade också på

Ytterhogdal, Jämtlands län

Besökt Wärdshuset Knoppergården? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.