“Sjötorp”
Omdöme om KanalKrogen

KanalKrogen
Rankad som nr 2 av 4 Restauranger i Sjötorp
Bra för: Vacker utsikt
Beskrivning: Vid småbåtshamnen i Vänerns strand och Göta kanals första sluss i Sjötorp ligger KanalKrogen. Restaurangen serverar husmanskost, pizza, hamburgare samt à la carte. Pubkvällar med live-underhållning. I caféet kan man få smörgås, glass och fikabröd. Stor markisförsedd uteservering på inglasat trädäck.
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Super god mat med väldigt trevlig personal. Service var perfekt. Mycket fin utsikt också! Rekommenderar starkt.

Tack Catrionameehan

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade inga förväntningar på krogen men maten var fantastiskt god. Bra personal, trevligt läge vid kanalen.
Toppenställe. Över förväntan.
Och hunden va mycket välkommen.
Peter o Åsa Stockholm

1  Tack V7595APpetert
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra och vällagad mat trevlig personal.
Snabb service fin utsikt bra även för barn och man kan ta med hunden också. Rekommenderas

Tack tomasa279
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal, maten var jättegod även drinkarna . Grymt fint läge på restaurangen med utsikt över vattnet. Vi hyrde stuga 2 nätter som låg i anslutning till restaurangen, toppen .

Tack Saltapinnar
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Härlig miljö med utsikt över Vänern och Göta kanal. Bra service och jättegod mat.
Nära till Ställplatser och gästhamnen.

1  Tack 290lundell

Resenärer som tittade på KanalKrogen tittade också på

Sjötorp, Västra Götalands län
Sjötorp, Västra Götalands län

Besökt KanalKrogen? Berätta vad du tyckte!