“Middag”
Omdöme om Kajutan

Kajutan
Rankad som nr 5 av 6 Restauranger i Sjötorp

Vi beställde en Vänerngös och en oxfile med smörslungad potatis samt två barnmenyer till barn 2 och 3 år gamla. Maten var helt enligt förväntan med hög klass och smak. Väldigt bra husets rödvin samt mysig lokal att sitta i med inglasad uterum då det regnade när vi var där. Väldigt trevligt bemötande. Vi kan tänka oss att besöka detta ställe igen om tillfälle uppstår.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack danielabY9395SW

En uteluch i Sjötorp. Vi tog första bästa ställe efter parkeringen. Hundar med så vi satte oss ute. Beställde 2x Gös och fick mycket god service av en ung herre som sedan serverade en vällagad fisk. Trevlig personal, bra service i trevlig miljö.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack N3314AMannal
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Dyrt i förhållande till vad man fick, väldigt små portioner. Tog fläskfilé och fick en bit och tre potatisar, lax bitarna var också väldigt små. Inte speciellt observant personal, glömde såsen till tre tallrikar lax och inga bestick fanns tillgängliga ute när maten kom.

Datum för besöket: juli 2020
Tack tobiask781
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Kan rekommendera att ta drinken Hugo som var väldigt god. Tyvärr fick vi vänta en hel timme för att få förrätten som dessutom smakade bränt så den fick vi skicka tillbaka. Vi beställde oxfilé som varmrätt men även den var en besvikelse. Beställde köttet som rare men fick det som medium/well done. Hit kommer vi inte tillbaka!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Kvm-veronica-m
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Firat midsommarhelgen här två år i rad.Två olika upplevelser beroende på övriga gäster boende på pensionatet. Personalen är tillmötesgående och gör så gott de kan förutom otrevligt bemötande från städerska.
Fantastiskt god mat!
Rummen är charmiga men håller ungefär vandrarhemsstandard.
Läget vid Göta kanal är oslagbart!

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack Jannemon

Resenärer som tittade på Kajutan tittade också på

Sjötorp, Västra Götalands län
Sjötorp, Västra Götalands län

Besökt Kajutan? Berätta vad du tyckte!