“Lunch”
Omdöme om Kajutan

Kajutan
Rankad som nr 3 av 4 Restauranger i Sjötorp
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Dyrt i förhållande till vad man fick, väldigt små portioner. Tog fläskfilé och fick en bit och tre potatisar, lax bitarna var också väldigt små. Inte speciellt observant personal, glömde såsen till tre tallrikar lax och inga bestick fanns tillgängliga ute när maten kom.

Datum för besöket: juli 2020
Tack tobiask781

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Kan rekommendera att ta drinken Hugo som var väldigt god. Tyvärr fick vi vänta en hel timme för att få förrätten som dessutom smakade bränt så den fick vi skicka tillbaka. Vi beställde oxfilé som varmrätt men även den var en besvikelse. Beställde köttet som rare men fick det som medium/well done. Hit kommer vi inte tillbaka!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Kvm-veronica-m
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Firat midsommarhelgen här två år i rad.Två olika upplevelser beroende på övriga gäster boende på pensionatet. Personalen är tillmötesgående och gör så gott de kan förutom otrevligt bemötande från städerska.
Fantastiskt god mat!
Rummen är charmiga men håller ungefär vandrarhemsstandard.
Läget vid Göta kanal är oslagbart!

Datum för besöket: juni 2019
Tack Jannemon
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Härligt läge i Sjötorp, med en underbar kvällssol. Hela familjen på 4 personer var utomordentligt nöjda med alla rätter, såväl fisk som kött och grillbuffe. Jag har
läst en del blandade recensioner men vår tämligen kritiska och beresta familj var helnöjda, med både mat, dryck och service.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 724christers
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

En riktigt god lunch och fin service.
Vi kan varmt rekommendera ”Farmors chokladtårta” till dessert. Vackert upplagd med färska bär och lättvispad grädde.
Läget för restaurangen är helt fantastiskt vid kanalen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack annsofier2015

Resenärer som tittade på Kajutan tittade också på

Sjötorp, Västra Götalands län
Sjötorp, Västra Götalands län

Besökt Kajutan? Berätta vad du tyckte!