Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Helt ok cyklar, fungerar och rullar - men slitna.

Fantastiskt vackert! Helt ok cyklar, fungerar och rullar - men slitna. Bra hjälp och support av ... läs mer

Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Linköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 25 omdömen

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Köpte ett paket med cykling, boende, luncher och middagar. Allt var perfekt förutom att det var inte paket rabatt precis - ganska mycket dyrare än att köpa allt själv. Så vi kommer tillbaka men då fixar vi det själv nästa gång.

Tack L9087KVannaw
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi var ett mindre sällskap som ville spontant ta en cykeltur längs Göta kanal. Väl framme vid uthyrning i Sjötorp var alla cyklar förbokade men vi ombads komma tillbaka kl. 12 för då KANSKE någon skulle ångrat sig. Vi googlade lite och tog bilen till Lyrestad (ca 7 km därifrån) och kunde hyra cyklar utan problem. Tänk om killarna på cykeluthyrningen i Sjötorp kunde tipsa om det? Vi åkte ändå lång väg för att komma dit för en cykeltur. Blä för ointresserade personer i service yrken.

Tack Didi O
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Suveränt smidigt ordnat. Vi hade inte förbokat vilket säkert är att rekommendera. Grabbarna löste det snabbt och smidigt- 3 fina cyklar med rätt sadelhöjden fixat på nolltid. Vi hade en alldeles suverän dag längs Göta kanal. Så vackert! Dofter, vyer, båtar, kossor, slussar, glada människor, glass och god mat. Detta är ett riktigt smultronställe!

Tack resmamman
Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Har länge funderat på cykling längs kanalen och när nu Corona slog till blev det tydligt med semester i närområdet (mindre än 2 Tim restid dit).
Vi fick med oss ett kompispar tack vare hotellboende.
Det blev en fantastisk tripp utmed Göta Kanal! Förbokad mat, boende och cykelhyra fungerade bra. Vi just detta paket med boende på Norrqvarn kan man med fördel köra dit bagaget innan man börjar cykla i Sjötorp, så slipper man köra bagaget på cykel över huvud taget.
Norrqvarn ja, trevligt hotell med väldigt bra kök!!
Otroligt fridfullt att trampa fram vid sidan av kanalen, fika, äta glass eller bara titta på båtarnas slussning.
Vi hade bra väder, nästan i varmaste laget, men mycket vätska så löser det sig.
Bortsett lite höjdskillnader vid slussarna är det som att cykla på ett gigantiskt vattenpass på fint grusunderlag.
Kan varmt rekommendera denna trip!

Datum för upplevelsen: juni 2020
2  Tack 723matsr
Omdömet skrevs 29 maj 2020

Bokade paket via cykelsemester.se och är så nöjda! Vi var två vuxna och ett barn som cyklade till Vassbacken, en lagom sträcka och fin väg, bra cyklar och bra service från uthyraren! Vi kommer absolut komma tillbaka i sommar och cykla igen!

Datum för upplevelsen: maj 2020
1  Tack Karin005