“Harmoniskt o mysigt utflyktsmål ”
Omdöme om Sundsby Gårdscafé

Sundsby Gårdscafé
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Hjälteby
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Ett mysigare ställe får man leta länge efter. Omgivningen är magisk med sina vackra ängar, stora träd, vattendrag o vandringsleder. Caféet har verkligen jättegod och fräsch nylagad, hemlagad mat o hembakade bullar o kakor.
Rekommenderar varmt ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack ceciliazp

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Trevligt café i gammaldags miljö. Hyfsat stort utbud av fikabröd. Väldigt trevligt att sitta inne och fika. Vårt val av fikabröd var gott, med undantag för kokostopparna som var så torra att de smulades sönder när man vet i dem

Datum för besöket: december 2019
Tack Backis63
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Genuin gårdsmiljö med stort utbud av lunch och fika. Vi åt en mycket god och väl tilltagen sallad samt fikade med gott kaffebröd. Bröd och kakor är hembakade och allt är mycket fräscht.
Bord finns både inne och ute.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack bent j
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Mysig miljö med gott fika. Vi kom efter att köket stängt så det fanns bara möjlighet till fika, men det var gott och hembakat så värt en liten extra omväg.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 396stinas
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Besök inte om du villa sitta utan mat och dryck i timmar! Maten är ok, men inte mer! Förstörde våra dag, tack!

Datum för besöket: juli 2019
Tack 797perb

Resenärer som tittade på Sundsby Gårdscafé tittade också på

Skärhamn, Västra Götalands län
Klädesholmen, Västra Götalands län

Tjörn, Västra Götalands län

Besökt Sundsby Gårdscafé? Berätta vad du tyckte!