“Hemskt ställe”
Omdöme om Tonnebro vardshus

Tonnebro vardshus
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Stråtjära
Kök: Skandinaviskt

Torr schnitzel med överfriterade pommes o en vansinnigt sur rödvinssås. Mystiska kryddor på schnitzeln, smaklösa kapris. Smaklös grönsallad med stora gurkskivor o smaklösa omogna tomater o råa ärtor. Rasta har kört stället i botten. Oengagerad personal. Smutsiga bord. Ostädat. Stanna inte här!

Datum för besöket: maj 2021
Tack KentV862

Åker ofta mellan söder och norr och vice versa - och har ofta stannat på Tönnebro...och ofta blivit besviken.
Men nu är vi positivt överraskade! Mycket god, stekt strömming med gott mos, goda husets köttbullar, rårörda lingon, fräsch inlagd gurka.
Trevlig personal och mycket god service därtill!
Och ja: vi fick vänta på maten (inte alltför länge) men det är det värt när det smakar gott.
För den som har mer brått än så, finns ju hamburgerkedjor i parti och minut;)
Heja Tönnebro värdshus - hoppas ni håller stilen fortsatt! I så fall ses vi många gånger till!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 218annikan
Omdömet skrevs 19 november 2020

Alltid god och vällagad husmanskost. Prisvärt och stora portioner. Kan få varmchoklad istället för kaffe efter maten. Smidigt att parkera personbil med släpvagn nära E4.

Datum för besöket: november 2020
Tack Road208972
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Kallt i lokalen, lång väntetid för ett rasta. Men man tänker att man får nylagad mat.. Nää, nästan kall o snustorrt. Tog en fläskfilé o en kyckling.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Malin B
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Väldigt nöjd med maten!
Vi åt 3 olika rätter och alla var väldigt väl-lagade samt stora portioner.
Alla i sällskapet var mycket nöjda.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack danielwY9943HF

Besökt Tonnebro vardshus? Berätta vad du tyckte!