Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Det var ett supermysigt boende med närhet till vatten och trevlig personal! Väldigt familjärt och god frukost. Rekommenderas vekrligen! Fanns ett litet lusthus med fin utsikt som också kan vara värt att titta in i. Samt att ta sig till ostcafeet som ligger i närheten.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Saidak92
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Var på genomresa och stannade i Bredsjö en natt av en slump, och tur var det! Fantastisk service och ett väldigt fint område. Frukosten var superb. Nära till Bredsjö Ost och en fin promenadslinga. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Simon F