“På väg till Öland, resa med hund”
Omdöme om Blomlofs Rokeri

Blomlofs Rokeri
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Fågelmara
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Så god mat och bra service! Vi hade vår hund med oss och blev då erbjudna vattenskål vid bordet.
Ligger perfekt längs med E22.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack 234piar

Omdömet skrevs 8 september 2020 från mobil enhet

Otroligt bra service och alltid lika god mat! Ett måste att stanna där när man åker förbi! Kan rekommendera den varmrökta laxen.

Datum för besöket: september 2020
Tack josefineejohansson
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Sämre än många vanliga lunchställen. Kändes som spättan var ett halvfabrikat och potatismoset var av pulver. Nej, vi återkommer inte.

Tack g_rano2015
Sightsee64098223175, Ägare på Blomlofs Rokeri, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Beklagar att du inte var nöjd med ditt besök. Men spätta med potatismos har vi aldrig serverat så det måste ha varit på någon annan restaurang. Vårt potatismos som vi har till sill och köttbullar är äkta gjort från grunden. Mvh Blomlöfs rökeri

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe, god mat. Jag & dottern tog fish and chips som var i klass med en riktig engelsk variant. Man kunde välja vilken sås/ dip man ville ha till och jag valde chiliaioli som var supergod dottern tog remoulad. Mannen beställde deras spätta med potatismos. Han tyckte det var mycket gott.
Önskvärt hade varit lite större bord samt nån typ av tak över uteserveringen pga att det började regna så smått. Vi hade turen att vi hade så gott som ätit upp när regnet kom.

Tack halmstadbruden
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Hit åker vi gärna, när vi är i närheten. Det kan gå några år mellan besöken men det är alltid en trevlig upplevelse att komma tillbaka!!
Man kan sitta inomhus eller utomhus och njuta av den goda maten. Idag beställde vi smörgås med rödspätta, räkor och bearnaissås samt en halloumisallad. Jättegott!!!

Tack karinarnesen

Resenärer som tittade på Blomlofs Rokeri tittade också på

Fågelmara, Blekinge län

Besökt Blomlofs Rokeri? Berätta vad du tyckte!