“Havsutsikt ”

Restaurang Pålsgården
Rankad som nr 4 av 5 Restauranger i Fågelmara
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Alla var nöjda, pasta med oxfilé mycket gott kunde dock varit en/två bitar till och något grönsak. Två hamburgare, där dem löste att man kunde få glutenfritt bröd.
Enkelt men ändå mysigt ställe m utsikt över havet.

Tack Nien73

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Inget folk när vi kom kl 17 mitt i juli så vi blev lite fundersamma. Vi beställde ceasarsallad och schnitzel och blev helnöjda. Det var bara vi och 2 till som åt där så vi påpekade att det låg köttbullar och pommes under ett bord men ingen brydde sig fast de var 3 i personalen som inte hade något att göra.

Tack 449anetten
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

God pizza och god fisk efter minigolfsspel. Bra service och trevligt bemötande under vårt besök. Kan rekommenderas och är väl värt ett besök!

Tack ingvorp
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang och personal. Åt pizza som var goda. Både ute och inne servering. Även mat för avhämtning.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 849stellana
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Vi stannade för en lunch i Kristanopel och bestämde oss för att prova restaurang Pålsgården. Bra urval av mat. Det finns något som passar alla. God vällagad mat. Två av oss åt halloumiburgaren, en raggmunkar och en stekt sill med potatismos. Till förrätt delade vi på mozzarellasticks,lökringar och chili pops. Allt smakade bra. Trevlig servitris men det tog lång tid innan vi fick beställa.
Inomhus där vi satt fanns cirka sju bord. Utomhus finns ett stort tält där man också kan sitta. Ok priser.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Lena42679

Resenärer som tittade på Restaurang Pålsgården tittade också på

Fågelmara, Blekinge län

Besökt Restaurang Pålsgården? Berätta vad du tyckte!