Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 719)
Filtrera omdömen
1 719 resultat
Medlemsbetyg
917
504
171
60
67
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
917
504
171
60
67
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 719 omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2019 från mobil enhet

Har bara positivt att säga om detta hotell. Lugn och avkopplande miljö, underbara pooler, mycket god buffé i Sea Breeze restaurangen, de andra som finns testade vi inte. Och vilka pooler sen, helt otroliga och allt väldigt bra planerat nära stranden men ändå med viss avskildhet för lugn och ro. Något av det bästa hotell vi bott på.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste med familjen
1  Tack 533jonasn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Henann_Group, Manager på Henann Resort Alona Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2019
Google-översättning

Dear 533jonasn,

Thank you for sharing your fantastic experience at Henann Resort Alona Beach, Bohol.

We are delighted to hear you considered our resort the best hotel you have stayed at. Our numerous swimming pools, the wide array of food at Sea Breeze Cafe and a quiet and relaxing environment are just a few which make up a fantastic experience.

We hope to welcome you back in the near future.

THE MANAGEMENT


Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Denna resort är världsklass.
Fantastisk personal och restauranger.
Hotellet är on the beach.
Christina restaurangen är ett måste om man bor här.
Det går inte att bo bättre.
Vi kommer säkert tillbaka.
Med denna klass är det good money for the buck.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Swedencz
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Henann_Group, Manager på Henann Resort Alona Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018
Google-översättning

Dear Swedencz,

Thank you so much for taking the time to write and post your appreciative review of Henann Resort Alona Beach.

We at Henann Bohol are truly delighted to read that you had a wonderful vacation at our resort. Thank you for highlighting our resort as a world-class destination with our beachfront location, great staff, and several restaurants. It is also our gratification to hear that we have provided great value for your money. Indeed, Henann aims to provide superb accommodations and splendid facilities without charging the usual 5-star rate.

To hear that you will certainly be back is extremely fulfilling and is a great source of encouragement for the whole team. We are grateful that you have stayed with us, and please know that it will be our immense joy to welcome you back on your next visit.

The Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Bästa maten jag någonsin ätit på Christina's restaurangen. Alltid bra service oavsett om det kommer till städpersonal eller bar personal eller på restaurangen. Aldrig haft det så bra önskar bara man hade fler dagar.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Experience753280
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Henann_Group, Manager på Henann Resort Alona Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018
Google-översättning

Dear Guest,

We are truly grateful for the 5-star rating and for taking the time to tell us about your recent stay at Henann Resort Alona Beach.

It elates us to know that you found our service remarkably good – from housekeeping staff to our bars and restaurants. We are also very glad to hear that you specifically loved our food at Christina’s, our semi-fine dining restaurant offering a wide variety of sumptuous Western cuisine that would surely satisfy the tastes and cravings of our valued guests.

Thank you so much for staying with us. We at Henann Bohol sincerely hope to welcome you back should your future travels bring you back to the Philippines.

The Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Vykortsvyer så långt ögat kan nå.

Lång vit strand bara ett par meter från rummet som såklart följs av azurblått vatten.

Superhärlig atmosfär. Personalen avger ett sånt härligt lugn så att man kan slappna av helt och hållet. Men ger ändå en snabb service vid behov och är supertrevliga.

Jag och resten av sällskapet var mer än nöjda med våran vistelse här.
Maten var grym. Rummen mycket fina och rena.

Kan varmt rekommendera detta ställe!

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Mantillas
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Henann_Group, Manager på Henann Resort Alona Beach, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2017
Google-översättning

Dear Guian Franco M,

Thank you very much for taking the time to share your appreciative review, and for choosing to stay with us at Henann Resort Alona Beach on your recent trip to Panglao Island, Bohol.

Your generous compliments on the beautiful facets that our resort takes pride in are deeply appreciated. Indeed, the resort’s long stretch of white sand beach and inviting blue waters provide a superb atmosphere that truly charms all our valued guests who wish to bask in a tropical paradise. We are also glad to hear that you loved our nice and clean rooms, and that our staff was able to serve you well during your stay. Please know that the satisfaction of our esteemed guests is our utmost concern, thus to read that you and your company were more than happy, is extremely fulfilling.

Thank you so much for recommending our resort to the rest of the TripAdvisor community. Your kind words have been shared to the rest of the team and it is our sincere desire to welcome you back here at the resort on your return visit to the Philippines.

The Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 april 2017

Vi bodde på hotellet en vecka. Vi hade betalt för ett uppgraderat rum och det innebär att man får tillgång till restaurangen Kristina. Det var underbar personal. Jag tåler inte gluten, men det var inga problem. Jag fick nybakat bröd varje morgon, och det var ett av de godaste glutenfria bröden jag någonsin hade smakat. Vad jag än beställde så fixade kocken till det utan några problem.
Jag får även ont i kroppen om sängen är för hård, men sängarna var perfekta....precis lagom. Inte för hårda och inte för mjuka.
Hotellet har ett mycket fint gym med tränare, vilket gjorde att man faktiskt tränade även om man hade semester.
Jag provade deras spa, och det var total avkoppling. Spaet var rent, fint och stressfritt. Massörerna visste vad de gjorde.
Stranden var ren och fin, solstolarna var bekväma.
Ska man säga något negativt så är det att det är en stor anläggning med många barn. Den stora restaurangen med buffé kan upplevas som stressig, men maten var god. Får man tillgång till restaurangen Kristina så slipper man detta. Det finns även många barn som leker i poolen, men det finns många pooler så det är bara att hitta en lugnare hörna

Rumstips: Uppgradera så att ni får tillgång till restaurang Kristinas
Datum för vistelsen: april 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Q3351JVmaries
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen