Omdömet skrevs 7 september 2020

Rent, fräscht och trevligt med en bra frukost. Jag tycker om att fatta mig kort och koncist även om Tripadvisor gillar fler tecken. 200 tecken kan bli ganska långt eftersom det räcker med 144 på Twitter.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack akwiklund
Stef van Heteren, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2020

Tack och välkommen åter

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Rent och fräscht med trivsam inredning och design som nog tilltalar de flesta. Lugn och behaglig miljö såväl invändigt som utvändigt. Trevligt naturområde runt knuten att strosa runt i. God frukost och vänlig personal. Rekommenderas!!

Tack LenaFalun
Stef van Heteren, Ägare på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Kanonfint rum och trevlig personal, Kan helt klart åka dit igen Frukosten var godkänd. Man blev väl bemött när vi kom dit. Rent och snyggt både rum och vid frukostbuffén. Din omgivning runt om hotellet.

Tack pn6971

Omdömet skrevs 30 juli 2020

Mysigt småskaligt ställe. Fint rum med utsikt mot skog. Skön säng. Tyvärr gick inte de stora fönstren att öppna, bara ett litet. Fungerade ändå bra när det inte var så varmt ute. Trevligt värdpar. Frukostrummet aningen trångt nu när man vill hålla avstånd. Totalt sett var vi ändå mycket nöjda med vistelsen.

Tack tantmaud

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Det var fräscha och välstädade rum och sköna sängar. Det var tyst och fridfullt med mysig omgivning och trevlig personal. Det enda som jag hade att anmärka på var kafffet som serverades vid frukosten.

Tack kgarde262140