Det var fräscha och välstädade rum och sköna sängar. Det var tyst och fridfullt med mysig omgivning och trevlig personal. Det enda som jag hade att anmärka på var kafffet som serverades vid frukosten.

Tack kgarde262140
Stef van Heteren, Ägare på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Tack för besöket och välkommen åter.

Ett mysigt B&B med en ägare som älskar det han gör och alltid är glad och hjälpsam. Rummen är fina, sängarna är sköna och inte nerlegade, rent o snyggt med god frukost .Det enda negativa var att de stora fönstren i vår rum inte gick att öppna,(igenmålade) det blev så instängt och jag vill gärna ha in frisk luft, man kunde öppna ett litet ovanför de stora, men jag nådde inte upp. Ute finns bastu, spa och en grillkåta att använda och ett par meter ifrån huset finns ett helt nytt utegym.

Tack mtorne298431

Tack för besöket och välkommen åter.

Saknades papperskorg på toaletten. Annars fanns inget att klaga på. Trevlig Personal. God frukost. Mysigt område. Mitt i skogen. Men nära till det vi ville ha. Naturen Havet Sjö ICA Promenader Utegym Soldäck Grillkåta Vedeldadbadtunna...

Tack hanssonh72

Omdömet skrevs 30 juni 2020

En pärla mitt i Sverige. Välstädade rum med bra komfort på sängarna. Väldigt trevligt bemötande och jättebra flexibilitet (exempelvis frukosttid, som vi fick flyttad en hel timme pga att vi behövde åka iväg tidigt). Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack marcushjorth22

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Här på Hedenstugan hade vi en mycket trevlig vistelse. Vi fick ett personligt omhändertagande och stället var verkligen hemtrevligt och ombonat. Mysigt stjärnklar kväll med bad i vedeldad badtunna, lån av tofflor ingick!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 435ulrikad