Omdömet skrevs 30 juni 2020

En pärla mitt i Sverige. Välstädade rum med bra komfort på sängarna. Väldigt trevligt bemötande och jättebra flexibilitet (exempelvis frukosttid, som vi fick flyttad en hel timme pga att vi behövde åka iväg tidigt). Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack marcushjorth22
Stef van Heteren, Ägare på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Tack för besöket och välkommen åter.

Omdömet skrevs 24 februari 2020

Här på Hedenstugan hade vi en mycket trevlig vistelse. Vi fick ett personligt omhändertagande och stället var verkligen hemtrevligt och ombonat. Mysigt stjärnklar kväll med bad i vedeldad badtunna, lån av tofflor ingick!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 435ulrikad
Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Trevligt ställe med ljusa fräscha rum, sköna sängar. Bra lagom frukost, trevlig enmans personal, bra information hur man ta sig in efter stängnings tid. Det jag uppskattade extra var att det inte finns heltäckningsmattor i rummen.

Rumstips: Har inga tips.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack annemayscherdin
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2019

Tack och välkommen åter!

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Trevligt bemötande och fräscha rymliga rum. De allmänna utrymmena i Hedenstugan är fulla av trivsam charm. Vi var bara på genomresa en natt så vi hann inte med att besöka grillkåtan med bastu och badtunna. Vi kan varmt rekommendera Hedenstugan och vi återkommer mer än gärna.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack karinhallengren
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Tack för besöket och välkommen åter.

Omdömet skrevs 20 september 2019

För den som gillar lugnet och naturen så är detta den perfekta platsen. Mycket möjligheter till olika aktiviteter. Fin grillkåta att tillgå. Motionsspår och utegym runt knuten. Fina, fräscha och stora rum.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Anna30Stockholm
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2019

tack! Och välkommen åter