Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 20 september 2019

För den som gillar lugnet och naturen så är detta den perfekta platsen. Mycket möjligheter till olika aktiviteter. Fin grillkåta att tillgå. Motionsspår och utegym runt knuten. Fina, fräscha och stora rum.

Tack Anna30Stockholm
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2019

tack! Och välkommen åter

Omdömet skrevs 17 september 2019

Vi saknade papperskorg på toaletten. Vi skåningar vill gärna ha en sillbit till äggen på morgonen. Eventuellt ett skoställ i hallen med rumsnummer på. Kundbemötandet var superbt. Vägskyltningen bör kompletteras.

Rumstips: Rum nummer 1 var bra.
Tack ostenmartensson
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Tack för besöket! Vi kommer at använda några av eran tips.

Omdömet skrevs 9 september 2019

Super mysigt och god frukost, rummen var superfräscha och mysiga. Super mysig grillkåta som vi fick låna utan extra kostnad så att vi kunde grilla korv på kvällen, rekommenderar att ni bockar ett rum där. Jag kommer att åka ditt fler gånger

Tack Nathalie L
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Tack och välkommen åter

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Trevligt boende med personligt bemötande och intressant information om husets historia. Rummet mycket bra inrett beträffande krokar i rum och badrum, stor spegel i rum nära eluttag. Tillgång till utemöbler med dynor. Fina promenadvägar i omgivningen. Bra frukost med en fin pratstund med ägarna. Saknade dock tv på rummet, fanns tv i frukostrummet. Stor eloge för bra brandsäkerhet! Utrymningssäkerheten vid brand var bra. Tyvärr inte alltid ok vid en del bed and breakfast.

Rumstips: Rum på bottenvåning är att föredra om man har svårt att gå då trappan är lite obekväm att gå i.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack johansson70
Stef-Hedenstugan, Owner på Hedenstugan Bed & Breakfast Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2019

Tack för besök och välkommen åter

Omdömet skrevs 25 juli 2019

Trevligt hotell som jag varmt rekommenderar. Boka två nätter och besök Axmarby restaurangen. Kör
ner till kusten! Andas lite frisk luft! Bra och god frukost. Underbart att bo riktigt på landet men så
bra boende. Med GPS är det enkelt att hitta hotellet.

Rumstips: Var ute i god tid med bokningen, alla rum är i absolut bästa skick! Som nyrenoverat och doftar gott det Du!
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack tonynoren

Tack för besöket och välkommen åter.